niedziela, 5 lipca 2015

Karteczka uniwersalna

Witajcie:)
Lato w pełni, prawdziwe gorące wakacje...
Upały bywają jednak nieco męczące. Wczoraj dopiero ok. godz 23 poczułam jako taki chłodek zza okna i jakoś mnie to popchnęło do działania:) Tradycyjnie już zrobiłam na swoim nibyscrap-stole kuchennym (ale już niedługo - jupi:D) twórczy bałagan i z tegoż bałaganu wynurzyła się taka oto karteczka:


Kartka powstała w oparciu o mapkę Cardabilities #126.  
Nie użyłam żadnego napisu, dzięki czemu karteczka pasuje na każdą okazję:)
Wykorzystałam tutaj papiery z dawnej kolekcji Primy "Madeline"oraz gazetowy stempelek. Do tego kilka perełek i oczywiście trochę chlapnięć białym gesso:)


Udanego popołudnia:)

6 komentarzy:

  1. BEAUTIFUL! Your take on our sketch is awesome! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! We hope you’ll join us again real soon! Good Luck!
    Darlene
    Cardabilities DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful take on the sketch.. love the bracket shape.. thanks for joining in with Cardabilities..

    OdpowiedzUsuń
  3. So pretty! Love the color! Thank you for joining us at Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohh so gorgeous! Thanks for joining us over at Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń